Chillning!

Äntligen hemma från Enköping, mycket slit men jävlar vad roligt jag har haft det!
Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket under fyra dagar förut!
Vi kommer att få ett utmärkt cmc!
Men nu ska jag hänga tvätt och göra mig klart för thas Bed, det är egentligen konstigt att jag ät uppe nu med tanke på att vi har gått upp typ kvart över fem hela veckan :(
Något som jag tycker ska bli skönt är iaf att sova i min egna säng!!! Wunderful!




Jag längtar tills jag får sätta på mig min uniform och gå till jobbet måndg halv sju, det är nog första gången på tre år jag har längtat att gå till något så tidigt på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

nu e de iaf ngra uppmuntrande pix i bloggen. titta, skratta, gråt o sakna mig

2008-09-04 @ 08:10:46
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0