SLUT!!

Nu är det slut på mitt sommarvik!
SKÖNT SOM FAN!
Är kanske det mildaste man kan säga!!!!!
Nu fem dagars ledigt sen blir det till att få den nya uniformen och cykel och dra till Enköping för att lära mig jobbet som cityman.
Det är faktiskt något som jag ser fram emot, att få åka till enköping annars känner jag inte så mycket för att jobba som cityman. Lönen är inte sååå bra...
Men nu sitter jag iaf och skriver en ansökan till ett öppet psykboende det ska bli roligt!




Ni läser, om ni finns får verkligen ursäkta att jag inte har uppdaterat er på mitt liv på den senaste tiden men jag lovar och svär, jag ska bättre mig!
Mycker mer text, musik och blider!
Jag lovar!!

Nej nu ska jag se om E-type har updaterat!

Over And Out on trissfredagen!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag kan meddela att den andra lotten jag fixk när jag löste in vår lott, gav inget resultat. Sorry!

2008-08-22 @ 20:28:08
URL: http://toomuchglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0