Favvo

Min vän tilda skrev följande:

"Oprah has sin årliga show där hon ger bort sina "favorite things", nu är jag ju inte henne så här ges ingeting bort men jag har också min favoriter just nu."

och avslutade med följande:

"Vad är era favoriter?"

Så jag kommer också göra en favvolista!




Mitt historiska fönster.
Här har jag min runsten och min egna soldat från Terrakottaarmén, om ett tag då jag ska ut i världen skall jag köpa mer saker till mitt historiska fönster!



Min skivsamling.
Ack så mycket pengar och tid jag har lagt ned på den.
Det är skrämande.



Min Norge-Sejdel
Köptes på Erikshjälpen för 10 kr.
Mycket värd sitt pris.



Min TV
Min kära samsung tv som jag fick i 18-års present.
Vad skulle jag göra utan den?!
synd att säga men den är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0