HUS-jakt.

Jag har hittat en ny drog, förut var det att sitta på en sida jag har över lägenheter och titta på bilder på olika lägenheter där men nu har jag alltså hittat en ny drog som heter Blocket.
Jag leter hus, villor, fritidshus, lägenheter och rum på blocket. 


Här är mitt senaste kap!

 http://www.blocket.se/vi/15847485.htm?ca=8_s&last=1

Det är så himla perfekt!

Radhus i 2 plan och takterrass,Stort garage med plats för flera bilar: 74 m2.
och j, sa jag Takterrass: 42,4 m2 och en mindre trädgård på 40,6 m2 för plantering av t.ex. apelsin-, citronträd och/eller bouganvilla.
Jag har alltid velat odla mina egna citroner.
Klimatet är milt året runt och antalet soltimmar är många. Året runt temperaturer på mellan ca +21 till +29 grader.
4 rum. det är helt sjukt vad bra det är!!!


Här utsikten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0