Igår...

Igår köpte jag singstar, vi åkte hem till Glenn och lånade lite singstar skivor och sen körde vi hela kvällen, det var jag och deg som sjöng kvällen lång, utom ett par medley och en aqua låt som linn vågade på.
greates lov of all var ju kanske den jobbigaste låten igår, det kändes som jag satt där en timme och ylade, ja Ylade var precis vad jag gjorde. Kunde knappt någon text och när jag väl trodde det var över skriker deg " NU KOMMER HÖJNINGARNA!!!"
och sen var det ungefär hela låten igen fast mycke mycke högre...
Efteråt, jag bröt ihop av min egna röst och skrattade tills jag grät. Aldrig har jag sjungit så dåligt!
Men deg vann ändå bara med ett par tusen poäng.

Sedan hade vi skivan "Schlager" där vindarna viskar mitt namn. Jag säger bara jag har kört den hela morgonon!




Det här är min speciallare, den ,Culture Club och  Depeche mode , det är dom tre jag är riktigt säker på.
Så dom får ni pisk i!
Och ibland Aretha Franklin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0