Jestofunky

Nu ska jag berätta en liten anekdot från mitt liv, som inträffade för ungefär 1 timme sedan.

Jag har nageltrång på mitt lång finger, igen, och som jag gör då, tar ett plåster och drar åt riktigt hårt runt fingret tills det riktigt pulserar i toppen och är blått, gjorde jag idag.
Men det konstiga idag var att jag inte kände någonting.
Det blev inte blått och det pulserade inte.
Men mer tänkte inte jag på det och började pussla.
Sen nu, till maten kom jag åt mitt långfinger med de andra fingret, ringfigret och kände då, shit det gör ont.
Det borde inte göra ont när jag har plåstret runt...
Tittar ner på fingret och upptäcker att jag har satt plåstret på mitt ringfinger och inte runt mitt långfinger.
Ja så kan det gå när haspen inte är på som jag brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0