Safe And Sound

Ibland är jag lite lat, nej inte lat. Jag sätter min komfort framför allt.
Så idag när jag inte kände för att cykla ner till ICA för att kolla när dom stängde, för att kunna räkna ut hur länge jag kunde plugga innan jag var tvungen att åka ned för att köpa mitt godis presic innan de stängde så tänkte jag följande;

1. Jag googlar upp icas hemsida, som visade sig vara ICA.se (kanske var ganska naturligt?!)
2. Går in på hemsidag och väljer söka efter butik via karta
3. Sidajäveln hänger sig. Den stängs ner.
4. En ny sida öppnas och jag googlar upp ICA.
5. Denna gång väljer jag sök butik via postnummer och ortnamn bl.a.
6. Söker på Kommun: LIndesberg Stad: Lindesberg Postnummer: 71131, efter som jag inte rikigt vet vilket postnummer butiken på torget tillhör gissar jag. Och sedan trycker jag på sök.
7. 0 träffar kunde ges på Kommun: LIndesberg Stad: Lindesberg Postnummer: 71131.
Fan.
8. Gör om min sökning, kommun LIndesberg, tänker, ja nu jävlar ska det bli träff!
9. Mycket riktigt det blev det.
10. Det blev en träff på alla ica i hela kommunen.
11. Hittar min butik vid torget. Äntigen!
12. Hittar rutan till höger där det står, ÖPPETTIDER, kontakta butiken för öppettider.

Vad är det här för jävlar butikskedja som inte ens kan skriva ut när ens återförsäljare har öppet...
Snacka om att tappa kunder.
Nu måstejag ringa till deg och fråga när dom stänger för hon har jobbat där så hon bör veta.
Annars får jag cykla.
I regnet.


Ibland kommer min komfort i kläm.



Kommentarer
Postat av: Camilla

det ska regna på söndag. kul. då kan vi ha matchande regnställ

2008-05-16 @ 21:25:26
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0