Think Different

Nu på senare år har jag fått dåligare hörsel bl.a. pga av inga örondroppar på konserter och förhögt ljud i mina hörlurar. Men idag slog mig att den är dålig.
Idag satt jag och kollade på reklam till "nytt läge" där dom i vekans avsnitt ska hjälpa ett par att hitta ett hus. 
Paret säger att dom har letat hus i två år, från och till men att dom inte rikigt vet hur man ska satsa,
och då säger kvinnan i paret:
"Man vet inte hur man ska satsa, det är lite som poker, man vet inte om man ska gå Hole in one"

Ibland funderar jag över mig själv.


Kommentarer
Postat av: Camilla

en gång fick jag hole (whole?) in one i minigolf. men dom jävlarna påstod att jag fuskade.

2008-05-16 @ 21:26:27
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Camilla

höhö. lustigt. jag tror jag ska åka o titta då.
jag är sjuk.
feber och sånt trams.
men no worries.
på söndag är jag jättefrisk.

2008-05-16 @ 21:34:04
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0