El Stockholmo!

Ursäkta att jag inte har uppdaterat men min kamersladd har varit försvunnen och det har inte känts helt rätt att skriva om THE lördag, utan att visa bilder!!

The Lördag alltså, orginal planen var att besöka museum, promenera runt djurgården, se ambassader men slutade med en båtsupptäckt, upptäcksfika, och en massa löst planerad shopping!
En helt underbar lördag.
Ja tänker gå så längt som till att säga, den mest perfekta lördagen i mitt liv, och den spenderade jag med Tildis, också även det den största anledningen till att den blev så perfekt!!





Kommentarer
Postat av: Tilda

Fysatan jag tror kylan tagit bort all färg jag hade i ansiktet. Lycka till idag nu!

2008-12-01 @ 22:37:37
URL: http://toomuchglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0