glömska

Just det, jag håller ju att flytta till min första egna bostad! Det har jag glömt blogga om!

Det är ganska roligt, men samtidigt lite sorglit. Tänk vad ensam jag kommer att bli.
Jag kommer nog sakna min familj och min hund väldigt mycket i början. Tänk att kom hem från jobbet, ha maten stå på bordet och sen bara säga, jag vill ha en matlåd och sedan gå och lägga sig. Det kommer jag sakna!



Fast samtidigt, fan vad kul det kommer bli, Taco-tisdag och ett eget liv, egna räkningar och eget ansvar!
Och egen ensamtid!
INGEN som tjatar när man duschar att man ska skynda sig för det är deras tur, ingen som säger till en vad man ska göra eller när man ska vara när!
HUR SKÖNT SOM HELST!
mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0