DAG 2

Idag har vi lyssnat på min skiva på kontoret och jag verkligen uppskattade den!
Just i skrivande stund lyssnar jag på Walk, hade man inte haft gitarrsolot i den hade den blivit en radiohit på en gång.
Tro mig!
shit jag gillar verkligen låten, men det är väl bara för att den är så "popig", om jag får lov att kalla Panteras låt "popig"?!

Idag var jag även nere på bibblan och lånade två frank Zappa lbum, Jazz from Hell och Joe´s garage så imorgon blir det till att bränna nya skivor till jobbet.

------

Idag har jag bokat en lghvisning på bytesgatan, på fredag! Det ska bli roligt.


 

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Där har jag bott! Good Luck!

2008-09-10 @ 19:10:24
URL: http://toomuchglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0