DAG 3

idag fick jag min första arbetskada, men mer om den senare, först om mitt musikprojekt.

Det går sakt men bra, jag måste fixa fler låtar, det börjar blir lite tråkigt med så få låtar. dom blir lite tjatiga.
Spec Iron, får låna ett par skivor av anton så jag kommer igång, på djupet.
Har inte lyssnat så mycket på mina band idag, bara en sväng på den förra skivan jag gjorde idag på kontoret sen har det mest blivit webbradio, med alltf från alternative Rock till julkanalen!
Alltså väldigt blandat, men MYCKET gitarr iaf.
Jag har inte tänkt så mycket på det, känns vardagligt, eller så är det bara för att jag är så uppe i arbetet att jag inte tänker på omgivningen, troligtvis det sista.

Just det, idag på hovet spelade dom E-type och då kände jag lite hur jag saknade min musik, blev lite rörd.
hmf.

Men nu en skiva!

Just det min arbetsskada!
Ida öppnade jag en portdörr på ånäsvägen och glömde flytta bort min fot så jag fick min stortå i kläm så nu väntar en fin blånagel på mig! Undrar om jag borde göra en skadeanmälan...



Kommentarer
Postat av: camilla

http://camillau.blogg.se/nyblogg/2008/september/mina-anglar-och-alex.html

2008-09-11 @ 15:47:13
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0