Att vidga sina musikaliska vyer

Såhär kommer mitt nya uppdrag gå till;

uppdragsgivaren - Anton ger mig fem nya band varje söndag i en månad framåt, (sammanlagt 20 band) som jag ska lyssna på under den veckan, sedan nästa söndag får jag fem nya band av anton och sen får jag välja ett band från den föregående veckan som var mitt favorite band som får följa med in i den nya veckan. 

Om banden jag har ska jag även läsa vad det står om dom på wiki och dylikt så att jag har ett hum om vad det är jag lyssnar på!

Under veckorna kommer jag även skriva ner hur jag mår psykiskt, då jag inte riktigt är van med all denna gitarr musik...


 
Den här veckan, VECKA 1, har jag banden;

  • Pantera
  • Iron Maiden
  • Frank Zappa
  • Guns N Roses
  • Simon and Garfunkel



    Så, nu tycker jag vi kickar igång det här!


    HÄR MED ÄR MUSIKVYARMÅNADEN INVIGD!

Kommentarer
Postat av: flinis

du är så sjuk.

men jävligt rolig idé dock.

du får enbart lyssna på dessa band i en vecka alltså?

jag väntar spänt på lägesrapporter.

2008-09-08 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0